Pentru preluarea administrării asociației dumneavoastră
Pentru a putea avea o imagine cât mai bine definită în luarea deciziilor privind nevoile dumneavoastră ca și Asociație, vă prezentăm seria de documente și informații ce ne sunt necesare pentru demararea activității de administrare a asociației dvs:
-
-
- Registrul de Procese Verbale ale Adunării Generale;
- Cartea imobilului;
- Contractele cu furnizorii de utilități;
- Balanța soldurilor de activ – pasiv a Asociației;
- Registrul de casă actualizat al Asociației;
- Prezentarea Registrului de Fonduri (rulment și/sau reparații) actualizat, cu valorile acestor fonduri pe fiecare apartament în parte (în funcție de Hotărârea Adunării Generale privind constituirea și colectarea acestor fonduri);
- Situații financiare ale furnizorilor de utilități ți prestatorilor de servicii cu care dumneavoastră colaborați;
- Situația restanțierilor din cadrul Asociației, precum și a sumelor reprezentând penalitățile aplicate pentru neplata la timp a cotelor de întreținere (în cazul în care se aplică această măsură,împreună cu hotărârea Adunării Generale în care s-a hotărât aplicarea acestora);
- Situație privind apartamentele contorizate (apă caldă, apă rece, centrale sau repartitoare de caldură) din Asociație, scutiri lift (dacă e cazul) , etc;
- Tabel cu informații referitoare la:
- Numărul apartamentului
- Numele proprietarului / proprietarilor ap. (conform actelor de proprietate)
- Număr de persoane prezente
- Suprafața totală și utilă a apartamentului
- Numărul de camere
- Cota parte indiviză aferentă a apartamentelor
- Informații cu privire la anumite litigii (sentințe de judecată etc.)
- Copie dupa ultimele 3 liste de încasare a cotelor de întreținere;
- Informații cu privire la Administratorul actual (cuprinzând și date de contact ale acestuia).
- Date referitoare la existenta unui birou/ spatiu tehnic destinat activității de Administrare în cadrul Asociației (spațiu necesar pentru a fi folosit la activitatea de încasare a cotelor, precum și în folosința administratorului în cadrul programului acestuia din Asociație).
-